14 Mei 2011

Tubuh Suami Pancing Ghairah Isteri



Lelaki memang cukup senang melihat tubuh wanita yang ramping dan seksi. Selain itu dua bahagian yang menjadi tumpuan tentunya bahagian payu dara dan juga punggung. Dua aset yang mantap ini mampu membuatkan suami jadi ghairah malah lebih suka pulang awal dari kerja untuk menyaksikan pemandangan yang indah ini.

Pun begitu sebenarnya juga saja lelaki yang mampu jadi teruja melihat bentuk tubuh kaum wanita, isteri juga boleh berperasaan yang sama. Nafsu mereka mudah saja terpancing tatkala melihat tubuh badan suami yang gagah perkara. Tapi bahagian manakah paling senang dilihat oleh isteri mereka. MW kali ini menceritakan segalanya.

Dada Yang Bidang
Kalau lelaki cukup tertarik memandang dada kaum wanita, isteri turut berperasaan sedemikian. Daya tarik lelaki dan wanita untuk bahagian ini sama saja. Biasanya dada lelaki yang bidang dan sasa merupakan impian bagi sebahagian besar kaum wanita.Hasil kajian mendapati bahawa ramai wanita cukup teruja ingin melihat dada lelaki yang terselindung di sebalik kemejanya. Ada juga wanita yang berasa terangsang melihat dada lelaki yang sasa dan juga berbulu. Lelaki yang memiliki dada sedemikian dilihat sangat gagah.

Perut Yang Rata
Ramai wanita menginginkan perut pasangannya berketul-ketul dengan otot. Sekali lagi, bahagian tubuh sebegini melambangkan keperkasaan yang memang dimahukan oleh wanita dari setiap lelaki.Sebabnya sewaktu berhubungan intim, wanita akan sangat ghairah melihat perut lelakinya yang rata tanpa lebihan lemak. Perut yang rata juga menandakan bahawa si lelaki suka bersenam dan menjaga kesihatan dan pemakanannya.

Lengan berotot
Lengan yang suka dilihat oleh wanita bukanlah seperti lengan ahli bina badan yang berurat dan berketul. Ada wanita yang takut malah geli melihatnya. Sebaliknya bahagian lengan suami yang didambakan cukup sekadar berotot, tampak kuat dan tidak lembik.Wanita merasakan bahagian ini seksi kerana lengan ataupun bahagian bisep lelaki turut menandakan kekuatan. Wanita suka berada bersama lelaki yang dilihat kuat kerana mereka berasa yakin bahawa sang lelaki mampu melindungi dirinya. Selain itu bahagian lengan yang berotot juga menandakan bahawa seorang lelaki itu bekerja kuat dan menjaga tubuhnya.

Bahu tegap
Berdasarkan satu penyelidikan pendidikan seks di Britain, ramai wanita mengatakan bahawa bahu lelaki yang lebar dan tegap merupakan salah satu kriteria keseksian kaum lelaki. Bahagian bahu dapat melambangkan kekuatan, kejantanan dan keperkasaan.

Bibir yang Seksi
Bentuk bibir yang indah mampu membuatkan wanita terasa ghairah. Ia dilihat seksi oleh kaum wanita. Keindahan bibir kaum lelaki juga akan dikaitkan dengan potensi keintiman yang mungkin diperoleh dari pemilik bibir tersebut.Bentuk bibir yang indah mungkin berbeza mengikut pandangan wanita. Ada yang merasakan bibir merah dan nipis sebagai seksi dan ada juga yang berasakan lelaki yang memiliki bibir tebal tampak cukup menarik.

Jari jemari bersih
Bagi sebahagian wanita, tangan lelaki mampu memberikan ghairah tersendiri. Ada lelaki tidak mengendahkan anggota tubuh ini, seperti kuku dibiarkan panjang dan kotor. Tangan seorang lelaki terawat dan bersih menggambarkan keprihatinan mereka terhadap kebersihan dan penjagaan tubuh. Perkara inilah yang disukai oleh kaum wanita.

Ukuran alat sulit
Alat sulit lelaki iaitu penis memang mendapat perhatian besar daripada kaum wanita. Meskipun tidak dinyatakan secara spesifik ukuran besar atau kecilnya yang penting adalah warnanya yang sekata dan tidak mengeluarkan bau yang tidak menyenangkan.

Punggung mantap
Keseksian lelaki juga dilihat daripada bahagian punggungnya. Kaum wanita cukup senang melihat punggung lelaki yang mantap seperti para atlet.

Tiada ulasan: