04 Februari 2011

Hidup Nita-Zahid tak mahu ambik tahu lagi.

dipetik dr Murai.com

   Semua orang dah tau yang penyanyi Zahid (AF2) dan Nita dah putus hubungan cinta. Namun, penghujung tahun lalu, peminat industri fesyen hiburan tempatan dikejutkan dengan penampilan berani Nita dalam sebuah majlis hiburan.Banyak reaksi negatif diberikan sehinggakan ada yang beranggapan Nita yang pernah bergelar kekasih hati Zahid bagaikan mahu membalas dendam terhadap juara Akademi Fantasia 2 itu.
Ketika ditemui portal murai.com.my, selepas majlis pelancaran album Marsha baru-baru ini, Zahid yang hadir mengadakan persembahan duet bersama Marsha mendakwa bahawa segala yang dilakukan oleh Nita tidak ada kena mengena dengan dirinya lagi.
   "Zahid tahu dan berpeluang melihat sendiri pakaian yang dikenakan Nita ketika itu. Terus terang, Zahid tak merasakan apa yang dibuat Nita itu adalah untuk membalas dendam atau menunjuk-nunjuk kepada Zahid. Apa yang Zahid tahu, itu adalah diri Nita yang sebenar."Mungkin selepas tidak lagi bersama Zahid, Nita mahu menunjukan dirinya supaya lebih menonjol dan mungkin dengan cara itu dia merasakan dirinya lebih berani. Memang benar sewaktu kami bersama, Nita agak kurang berpakaian menjolok mata. Itu semua kerana Zahid sendiri yang tidak suka melihat dia berpakaian yang terlalu seksi."Bagi Zahid, istilah seksi sebenarnya bukan diukur pada baju semata-mata. Adakala wanita yang bertudung dan berbaju kurung juga boleh jadi seksi sekiranya dia adalah seorang wanita yang sebegitu," ujar Zahid.
   Dalam pada itu, Zahid turut menafikan bahawa dirinya pernah mengongkong finalis Malaysia Idol itu sehingga berlakunya percanggahan pendapat antara mereka berdua."Zahid tak pernah mengongkong atau mengawal Nita. Pernah Zahid menyuruh dia menghadiri majlis-majlis sebagaimana yang pernah dia hadiri sekarang, tetapi dia memilih untuk tidak mahu datang. Jadi, Zahid sebenarnya tidak pernah menghalang dia.
"Kalau seksi pilihannya, Zahid lebih suka jika dia dapat mengurangkan seksi dalam soal berpakaian. Sejujurnya, Zahid sedih dengan komen-komen yang dilemparkan kepada Nita tentang pakaian itu. Kerana Zahid tak mahu mengeruhkan lagi keadaan.
   "Terus terang, Zahid kurang pasti mengapa dia berpakaian sebegitu. Memang Zahid tergamam setelah melihatnya. Apapun, tidak pula terlintas untuk Zahid menghubungi dia untuk bertanyakan sebab mengapa dia berpakaian sebegitu. Mungkin belum masanya lagi. Mungkin juga dia masih bersedih," jelas Zahid.
Sementara itu, Zahid mengakui sedang kenal rapat dengan seorang wanita. Ketika ditanya lanjut berkenaan hubungan mereka, Zahid bagaimanapun memilih untuk tidak bercakap lebih lanjut berkenaan wanita istimewa berkenaan.Walaupun begitu, gambar kekasihnya itu telahpun tersebar luas di internet akibat gambar tersebut yang dicuri melalui telefon bimbit wanita berkenaan..

1 ulasan:

Woody Allen berkata...

FREE Google T-shirt for First 100 new activation of the Google Adwords Campaign by 28 Feb

2011


Freebies From Exabytes & Google

Exabytes and Google AdWords have a solution for you When you sign up for any Exabytes hosting

plan, we'll give you a free advertising credit with Google AdWords! There are no additional

charges and commitments required, other than signing up for a new Google AdWords account.

AdWords is the web's most powerful advertising solution, and this coupon allows you to

promote your site for free. What's more, Google provides a full online video-tutorial for

AdWords, so you'll always have access to training and customer-support when running your

campaign.

Kindly refer to the below link for more:
http://www.exabytes.com.my/web-hosting/freegiftspack/googleadw.php

or contact our sales team at sales@exabytes.com.my