31 Mac 2011

Berkongsi Trafik dari Bangku Kosong

   Hai..semua...untuk pertama kalinye dlm dunia blogging saya nk join segmen  bloglist  berkongsi trafik dari bangku kosong dr blog bro Hasrul klik sini kalau korang nak join . Tetibe excited lebih pulak..hehe

 Untuk info, blog ini mendapat UV dalam kira-kira 400-500 sehari (dengan promosi) dan antara 200-300 sehari pengunjung unik time tak buat promo. :) untuk maklumat lanjut klik Berkongsi trafik dari Bangku kosong atau header kt bawah 2 ek..



 Jadi, kenapa saya perlukan trafik?....huhu..da tentu nak orang datang blog saya dan baca entry2 saya 2...Entry saya tak berkaitan langsung dengan diri sendiri...semua berkaitan isu dan keadaan semasa...tak nak tulis pasal diri sendiri sebab takut orang kate syok sendiri , meluat dan terus tak nak baca...haha...pengunjung harian blog saya ni masih "bisa di bilang" dengan jari...huhu sedihnye....nak jugak ada pengunjung yang ramai....komen entry yang dah penat2 saya tulis...cari...buat research....n tepek kan kat blog saya yang tak seberapa ni....Harapan saya lepas join segmen bloglist Berkongsi trafik dari Bangku kosong ni blog kunang-kunang saya ni dapat la tempias dari trafik BK yang banyak 2....Nampaknye 2 jela yang dapat saya katakan..(ada 100 patah tak ni?) kalau kat sekolah, saya marah student buat karangan tak cukup patah perkataan ni hehe....sekian...terima kasih...