19 Mac 2011

Raja Lawak ( + - x / ) = Maharaja Lawak

  

       Man Ditabalkan Sebagai Raja Lawak Musim ke 5
Final RL5: 2 Penyanyi Popular Bakal Buat Lawak

  Dengan lawak berkonsepkan kongsi gelap dan mat rempit, Abd Rahman Bin Kasim, atau lebih dikenali sebagai Man, 33, telah diisytiharkan sebagai pemenang Raja Lawak Astro Musim ke 5(RL5) dalam Gelanggang Akhir Raja Lawak malam tadi..Dalam acara kemuncak yang berlangsung dari Pusat Konvesyen Shah Alam itu, Man telah mendapat undian SMS tertinggi menewaskan dua finalis lain iaitu kumpulan R2 dan kumpulan Balas. "sukenye aku" haha...juara hanya pada yang lawak...lawak yang bersih dan tiada double meaning..
   Dengan gelaran juara ini, Man telah membawa pulang wang tunai RM100,000, barangan elektrik serta trofi Raja Lawak tajaan Astro. Kumpulan R2, yang diiktiraf sebagai naib juara pula membawa pulang wang tunai RM50,000 bersama barangan elektrik dan trofi Raja Lawak


MAHARAJA LAWAK

   Mahu memberi cabaran kepada pelawak-pelawak keluaran Raja Lawak (RL), sebuah program baru, Maharaja Lawak (ML) bakal di adakan bermula 1 April nanti.

   Program baru tersebut memberi peluang kepada ke semua finalis RL dari musim pertama hingga kelima untuk beraksi bagi mempertaruhkan bakat dan kemahiran untuk menghiburkan masyarakat.Pemenang pertama hingga ketiga bagi kelima-lima musim akan di panggil untuk beraksi di pentas Maharaja Lawak. Mereka akan menonjolkan lagi kehebatan dan kreativiti lawak yang ada pada diri mereka untuk mencuri hati peminat sedia ada.

   Sudah tentu program ini akan mendapat sambutan yang hangat kerana menyatukan ke semua pemenang yang rata-ratanya sibuk seperti Nabil, Zizan dan Johan di pentas ML.
  
  

Tiada ulasan: