17 April 2011

JOM Join Contest: AHM Collection



     Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..Tengahari ahad yg boring ni, kunang-kunang nak join contest buat pertama kalinya...haha...sebelum ni join bloglist n segmen je hehe....

                

    AHM Collection ni sebuah blog printing gift shop.AHM COLLECTION menyediakan pelbagai jenis perkhidmatan mencetak gambar dan design (background & tulisan) pada produk yang dipilih sendiri oleh customer (pelanggan la macam kita) hehe. Banyak tau produk AHM ni.  Ini antaranya;

















     Haa...tu antara produk AHM Collection.Cantikkan?...lagi2 kalau letak gambar korang kat situ..Ada banyak lagi tau. Berminat? Nak tengok yang lain atau maklumat lanjut cara-cara nak buat tempahan klik AHM COLLECTION ok. Memang sesuai sangat dijadikan cenderahati semasa hari perkahwinan,hari guru, hari jadi, reunion party,cenderahati syarikat dan macam2 lagi. Semuanya dibuat khas mengikut kehendak dan citarasa korang. Harga memang berpatutan.


                 


* Jangan risau;Gambar yang dihantar oleh anda akan dipadam dari simpanan selepas design untuk produk anda siap sepenuhnya.Hubungi AHM Collection di TEL/SMS : 013-9111920 atau E-MEL ahmcollection@gmail.com kalau ada sebarang pertanyaan.


    kalau korang nak join contest ni klik SINI ok.....Contest ini bermula pada 14 April 2011 dan akan tamat pada 25 April 2011.Pemenang akan diumumkan pada 27 April 2011. 

Tiada ulasan: